martes, 24 de abril de 2012

CARTA INFORMAL I NOUS LLENGUATGES.


CARTA INFORMAL

Divendres 4 novembre 2012
Hola Maria,
Per començar et vull dir que he arribar molt bé a Madrid i , com que no et vaig poder trucar, t’escric aquesta carta.
Ja porto tres setmanes aquí i poc a poc em faig més amics. També hi vaig trobar un treball, sóc dissenyadora de roba i, de moment, la feina està bastant bé. Aquí el temps està bé. Fa bastant calor i de moment no ha nevat. Visc en una casa d’una amiga que tenia a través del Facebook. Quina casa que té!! És bonic i m’ho passo molt bé, però et trobo a faltar , no només a tu sinó que també a les altres amigues d’allà. Quan tingui bastants diners i tingui tot allò que necessiti tornaré a Romania, però fins després estaré aquí, vivint amb la meva amiga. Si us plau digues als meus pares que estic bé, feliç i que no es preocupin per mi, que tornaré dins de poc. No patiu, us enviaré més cartes. Quan llegeixis aquesta carta no t’oblidis de respondre-la.
Molts petons des de Madrid.


NOUS LLENGUATGES

Divendres 4/11/12
Ola Maria,
X comença et vull dir k he arribat mb a Madrid i, com k no et vaig  poder trucar, t'eskrik akesta krta. Ja porto tres 7mnas aki i a poc a poc faig + amics. Tb hi vaig trobar treball, sk dissenyadora de roba i, de moment, la feina està bastant b. Aki el temps està b fa bastant calor i n a nevat. Visc en una kasa d'una amiga k tenia a través del Fb. Kina kasa k té!! És bonic i mo passo mb, xò et trobo a faltar, no no+ a tu sino k tmb a les altres amigues d'allà. kuan tingui bastants diners i tingui tot allò k necessiti tornaré a Romania, xò fins després estaré aki, vivint amb la meva amiga.6 plau digues als meus pares k estic b, :) i k no es preocupin x mi, k tormaré dins de poc. No patiu, us enviaré + cartes. Kuan llegeixis akesta carta no t'oblidis de respondre-la. 
Molts ptns des de Madrid.

No hay comentarios:

Publicar un comentario